دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
Effectiveness of Mindfulness Training on Qualifies of Life in Head-family Women under the Coverage of Welfare Organization
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی
1
20
7842
FA
عزتاله
احمدی
دانشیار گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ایران
Journal Article
2017
05
05
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
Prediction of the Tendency High-risk behaviors Based on Cognitive Emotion Regulation Strategies and Metacognitive Beliefs among Adolescents
پیشبینی گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و باورهای فراشناختی
21
43
7843
FA
فائزه
ادیبنیا
کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)، قزوین، ایران (نویسنده مسئول)
عبدالجواد
احمدی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)، قزوین، ایران
سیدعلیمحمد
موسوی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)، قزوین، ایران
Journal Article
2017
10
02
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
The Effectiveness of Flourishing Training on Psychological Capital in Female Employees of Shahid Chamran University of Ahvaz
اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روانشناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز
45
65
7844
FA
نسرین
ارشدی
دانشیار گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران (نویسنده مسئول)
سارا
آزادی
دانشجوی دکتری روانشناسی، گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
0000-0003-4864-3112
سودابه
بساکنژاد
دانشیار گروه روانشناسی بالینی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
کیومرث
بشلیده
دانشیار گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
عبدالکاظم
نیسی
استاد گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
Journal Article
2017
03
01
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
The Effect of Self-regulated Learning Based on Pintrich Model on Problem Solving / Planning / Organizing and Behavioral / Emotional Organization in Elementary Male Students with Reading Disabilities
اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازماندهی و سازماندهی رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز
67
85
7845
FA
علی
اقبالی
دکترای تخصصی روانشناسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان (نویسنده مسئول)
اکبر
مقنی
کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی، مربی مرکز اختلالات یادگیری ناحیه یک تبریز
Journal Article
2017
04
04
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
The Role of Academic Engagement, Cognitive Assessment and Academic Self-concept with of Positive and Negative Emotions Students
نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
87
110
7846
FA
جعفر
بهادری
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران (نویسنده مسئول)
جواد
مصرآبادی
دکتری روانشناسی تربیتی، استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران
Journal Article
2017
10
07
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
The Effectiveness of Social-cognitive Problem Solving Group Training on Impulsiveness and Self-control in Bullying Students
اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانشآموزان زورگو
111
136
7847
FA
اسماعیل
سلیمانی
استادیار روانشناسی دانشگاه ارومیه، گروه علوم تربیتی(نویسنده مسئول)
0000-0002-7204-1229
رسول
حشمتی
استادیار روانشناسی دانشگاه تبریز
0000-0003-2418-8821
آذر
عبادالهزاده
کارشناس ارشد روانشناسی
Journal Article
2017
05
10
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
The Role of Burnout on the Individual Performance of Employees in 13 regional Islamic Azad University
نقش فرسودگی شغلی در عملکرد فردی کارکنان دانشگاههای آزاد منطقه 13
137
151
7848
FA
حسین
قرهبیگلو
استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد عجبشیر، عجبشیر، ایران
Journal Article
2017
01
21
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
Structural-gender Model for Relationship among Meaning in Life with Intimacy and Marital Adjustment
الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی
153
173
7849
FA
سیدولیاله
موسوی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران (نویسنده مسئول)
آمنه
پورشریف
کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران
سجاد
رضائی
استادیار گروه روانشناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران
رضا
قاسمی جوبنه
دانشجوی دکتری مشاوره، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهیدچمران اهواز، اهواز، ایران
Journal Article
2017
08
16
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
Examining the Psychometric Properties of the Persian Version of the Mindreading (CAM) Face-Voice Battery Test to Test the Recognition of Complex Emotions
برسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهنخوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده
175
197
7850
FA
فرزانه
میکاییلی منیع
دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشکده ادبیات و روانشناسی. دانشگاه ارومیه، ایران (نویسنده مسئول)
کریم
بابایی نادینلویی
دانشجو دکتری روانشناسی، دانشکده ادبیات و روانشناسی،دانشگاه ارومیه، ایران
عزتالله
احمدی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ایران
علی
عیسیزادگان
استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده ادبیات و روانشناسی، دانشگاه ارومیه، ایران
مجید
صفارینیا
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
Journal Article
2017
09
11
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
13
50
2018
09
22
Comparison of Psychological Well-Being, Need for Cognition, Mindfulness, and Psychological Capital in Students with Low, Average and High Academic Achievement
مقایسه بهزیستی روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهنآگاهی و سرمایههای روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا
199
224
7851
FA
ابوالقاسم
یعقوبی
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران.(نویسنده مسئول)
0000-0002-1949-6814
حسین
نادری پور
کارشناسی ارشد روانشناسیتربیتی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران
0000-0003-3554-3198
حسین
محققی
ـ استادیار گروه روانشناسی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران
مسیب
یارمحمدی واصل
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران
Journal Article
2017
05
02