ORIGINAL_ARTICLE
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت و خودارزشمندی با کمکخواهی تحصیلی دانشآموزان
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6700_9434e86c5f372753509d8eef59426b57.pdf
2017-09-22
1
22
جعفر
بهادری
1
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران (
LEAD_AUTHOR
رامین
حبیبی کلیبر
davoud.akbarzadeh@gmail.com
2
دکتری روانشناسی تربیتی، دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران
AUTHOR
ابوالفضل
فرید
zakeri.ba65@gmail.com
3
دکتری روانشناسی تربیتی، استادیار گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و پردازش مجدد بر افسردگی دانشجویان دختر دارای شکست عاطفی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6701_565a0813a50e710d3bf349902cb5141a.pdf
2017-09-22
23
39
سمیه
تکلوی
staklavi@gmail.com
1
استادیار، گروه روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اردبیل، ایران (نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
عذرا
غفاری
ozra.ghafari@gmail.com
2
استادیار، گروه روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اردبیل، ایران
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
رابطه هشیاری فراگیر و توانایی همذهنی: نقش تعدیلکننده آمادگی عصب روانشناختی Sc
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6702_6ed510791e7404fffed18096c2f7f9d3.pdf
2017-09-22
41
60
غلامحسین
جوانمرد
javanmardhossein@gmail.com
1
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور
LEAD_AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
عملکرد خانواده اصلی، تمایز یافتگی خود و دلبستگی به خدا در دانشجویان با و بدون شکست عاطفی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6703_3b989566fcd620255ec4326d43215c9e.pdf
2017-09-22
63
80
نادر
حاجلو
hajloo53@uma.ac.ir
1
استاد روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل (نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
مهری
مولایی
mehri.molaee@yahoo.com
2
دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامهریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6704_cf10ce147cea03f5c47270043c851579.pdf
2017-09-22
81
100
فرنگیس
دمهری
farangis_demehri@yahoo.com
1
دانشجو دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
AUTHOR
حمید
علیزاده
alizadeh@atu.ac.ir
2
استاد دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی، (نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
شهلا
پزشک
sh.pezeshk@gmail.com
3
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
AUTHOR
فرنگیس
کاظمی
farangis_kazemi@yahoo.com
4
استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
AUTHOR
نورعلی
فرخی
5
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
رابطه بین سبکهای مقابله با تنیدگی روانی و خلاقیت هیجانی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6705_085db99f87e539921bf93509a4e882ae.pdf
2017-09-22
101
121
داود
طهماسبزاده شیخلار
1
استادیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز (نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
عزیز
یادگاری
d.tahmaseb@yahoo.com
2
دانشجوی کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
مقایسه احساس تنهایی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان پسر دارای رفتارهای پرخاشگرانه و عادی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6706_0add5401710c9aba340101747facc5aa.pdf
2017-09-22
123
146
عاطفه
علامه
a.allameh7@gmail.com
1
دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز (نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
خدیجه
شیرآلینیا
2
استادیار گروه مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز
AUTHOR
مهدی
ایمانی
dr.mahdiimani@yahoo.com
3
استادیار گروه روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
تأثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر باورهای غیرمنطقی والدین کودکان اوتیسم
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6707_b1b2efb3946fa90541393422226f40c6.pdf
2017-09-22
147
158
حسین
محققی
mohagheghi@gmx.com
1
استادیار روانشناسی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلیسینا(نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
ابوالقاسم
یعقوبی
yaghoobi@basu.ac.ir
2
دانشیار روانشناسی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلیسینا
AUTHOR
آرش
بهرامی
arash_bahrami1366@yahoo.com
3
کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه بوعلیسینا
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
پیشبینیکنندههای روانشناختی رضایت از زندگی در دانشآموزان و والدین
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6708_b90bcf99768ce153367daedacfa75d09.pdf
2017-09-22
159
182
حمیرا
ورمقانی
varmaghanyh@yahoo.com
1
دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی، کرج، ایران (نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
حمید
پورشریفی
info@poursharifi.ir
2
دانشیار روانشناسی سلامت، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تهران، ایران
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
نقش نظریه ذهن و کفایت هیجانی در نشانههای اضطراب اجتماعی با توجه به نقش میانجی کفایت اجتماعی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6709_cc934ef241e19658d6ad218ed35ff310.pdf
2017-09-22
183
207
تورج
هاشمی نصره اباد
tourajhashemi@yahoo.com
1
استاد روانشناسی دانشگاه تبریز،گروه روانشناسی دانشگاه تبریز
AUTHOR
ندا
کشاورز
n.nedakeshavarz@gmail.com
2
دانشجوی دکتری روانشناسی دانشگاه تبریز (نویسنده مسئول)
LEAD_AUTHOR
زینب
خانجانی
zeynabkhanjani@yahoo.com
3
استاد روانشناسی دانشگاه تبریز، گروه روانشناسی دانشگاه تبریز
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
همسانی درونی و تحلیل عاملی تأییدی سیاهه باورهای معرفتی (EBI)
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6710_a9a2a7940a271e516df2c668a101b118.pdf
2017-09-22
209
224
سهیلا
هاشمی
s.hashem@yahoo.com
1
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه مازندران
LEAD_AUTHOR